مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.

تنها مسئله منطقی ایجاد اسناد جدید در صورت لزوم برای تغییر چیزی در اسناد موجود است. بسیاری از افراد احساس بدی داشتند زیرا از کاغذ زیادی استفاده می کردند که قابل استفاده مجدد نیست. سرانجام ، هنگامی که فناوری راه و هدف خود را در آموزش و پرورش پیدا کرد ، معلمان خوشحال بودند که پذیرای تغییرات هستند و آنها را در کلاسهای خود به اجرا می گذارند.

به طور خاص ، معلمان زبان خارجی می دانند که چه تعداد برگه برای چاپ باید هر روز ، بنابراین دانش آموزان می توانند تمرین های مهم گرامر و واژگان را تمرین کنند. علاوه بر اسناد رسمی مدارس ، معلمان باید برای برنامه های درسی برنامه ریزانی دروس ، چاپگرها ، مرتبا و سایر برگه ها داشته باشند. اگرچه برخی از اسناد رسمی باید در قالب مقاله سنتی باقی بمانند ، اما بسیاری از اسناد دیگر نیز وجود دارند که می توانند دیجیتالی شوند.

 

اسناد مقاله خود را رقمی کنید

اگر می خواهید هزینه های چاپ را کاهش دهید ، محیط را ذخیره کنید و یک میز مرتب داشته باشید ، باید در کلاس از کاغذ کمتری استفاده کنید. حتی اگر مدرسه شما از وسایل لازم که دانش آموزان شما می توانند به جای نوت بوک استفاده کنند وجود ندارد ، هنوز راهی برای دیجیتالی کردن کلاس درس شما وجود دارد.

اول از همه ، اگر می خواهید به دانش آموزان خود مطالبی را که قادر به یافتن آنها نیستند در کتاب ها بدهید ، آنها را چاپ نکنید. به جای آنها یک کپی از طریق ایمیل بفرستید. آنها می توانند از تلفن های خود برای دنبال کردن درس شما از فهرست استفاده کنند یا می توانند به شما گوش دهند ، یادداشت برداری کنند و بعداً برگه ها را بررسی کنند.

در مورد مشق شب هم همین کار را می کند. اگر می خواهید تکالیف دیگری به دانش آموزان خود بدهید که در کتابهای کاری آنها یافت نمی شود ، آن را چاپ نکنید. شما فقط باید یک کپی برای آنها ارسال کنید. آنها می توانند پاسخ ها را در دفترچه یادداشت خود بنویسند یا کارهای خانه را در تلفن یا رایانه لوحی خود حفظ کنند. خیلی راحت است

اگر قادر به تهیه یک پروژکتور در کلاس خود هستید ، می توانید از آن برای ارائه یک درس در پاورپوینت استفاده کنید. به این ترتیب ، نیازی به چاپ برنامه های درسی و منابع تدریس نخواهید داشت. شما فقط می توانید آنها را به دانش آموزان خود نشان دهید!

اسناد الکترونیکی را بهتر مدیریت کنید
✅صرفه جویی در فضای رایانه
✅سازماندهی بمانید
✅اسناد را سریعتر پیدا کنید

 

حتی اگر هیچ تأثیری در محیط زیست نداشته باشد ، نباید اسناد الکترونیکی خود را جمع کنید. شاید میز شما تمیز و مرتب باشد ، اما اگر اسناد الکترونیکی را مرتب کنید ، کامپیوتر شما حافظه کمتری خواهد داشت و در نتیجه کندتر کار می کند.

برای جلوگیری از وقوع این امر ، همیشه می توانید به خدمات ذخیره سازی Cloud مراجعه کرده و از آنها برای ذخیره اسنادی که دیگر نیازی به آنها ندارید بلکه می خواهید آنها را استفاده کنید ، استفاده کنید. Google Drive و Dropbox به اندازه کافی فضای ذخیره سازی رایگان را ارائه می دهند که می توانید برای ذخیره کردن مطالب آموزشی خود استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید که چه زمانی دوباره به آنها احتیاج خواهید داشت.

مشابه کابینت های پرونده در مدرسه ، می توانید پوشه هایی را در رایانه خود و آنهایی که روی ابر قرار دارند ، سازماندهی کنید. دفعه بعد که به یک سند خاص احتیاج دارید ، ساعت ها صرف جستجوی آن نمی شوید. به سادگی نام را در کادر دستیابی به هر سرویس ذخیره سازی ابری و voila تایپ کنید ، در آنجا است.

ابزارهای مناسب برای مدیریت اسناد را پیدا کنید
✅استفاده مجدد از اسناد قدیمی
✅ویرایش فایل های PDF
✅برنامه های درسی را سریعتر ایجاد کنید

 

 

نکته مثبت در مورد اسناد الکترونیکی این است که می توان بارها و بارها از آنها استفاده کرد. مدارک مدرسه مانند برگه ورزش ، امتحانات و سایر تست ها ، آزمونها ، کارتهای مرتبا می توانند بارها مورد استفاده قرار گیرند. برای ایجاد اسناد دیگر نیازی به اتلاف وقت ندارید ، فقط می توانید در برگه های قدیمی تغییر ایجاد کنید.

برخورد با پرونده های الکترونیکی می تواند مشکل باشد ، به خصوص هنگامی که شما مطالب را به صورت PDF بارگیری یا ذخیره می کنید ، یا یک سند Word یا PowerPoint دارید که باید به PDF تبدیل شود. با استفاده از ابزارهای صحیح ، می توانید قالب پرونده را به جلو و عقب تغییر دهید. برای این منظور می توانید از ابزارهای EasyPDF برای تبدیل فایلها از یک قالب به قالب دیگر یا ادغام چندین PDF در یک استفاده کنید. ابزارهای PDF دیگری نیز وجود دارد ، اما این یکی نتایج عالی ارائه می دهد و کاملاً رایگان برای استفاده است.

جدای از این ابزارها ، شما همچنین می توانید از Quizalize برای ایجاد آزمونها برای بازنگری دروس درس و برنامه درسی مشترک برای برنامه ریزی درسی استفاده کنید که می تواند به معلمان کمک کند تا سریعتر دروس را ایجاد کنند. ابزارهای جدید تقریباً هر روز ظاهر می شوند ، بنابراین پیدا کردن موارد مناسب برای استفاده مهم است!

 

 

  • ۹۹/۰۲/۱۹
  • ساسان نیک صفت

مدیریت اسناد