مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین موس بازی کلید اصلی برای باز کردن پتانسیل رقابتی واقعی شما است. شما تمام قدرت رایانه شخصی خود را فقط در آنجا نشسته اید و به یک جوندگان با سرعت بالا احتیاج دارید تا مطمئن شوید که هیچکدام از اینها به هدر نمی رود. گزینه های مختلفی برای انتخاب شما وجود دارد - تقریباً برای هر ژانر - و ما آنقدر که در توان داریم برای تست در نظر گرفته ایم تا این مجموعه های عظیم را به یک مجموعه مقدس تبدیل کند.

موش های بازی فقط از لحاظ زیبایی زیبایی با موس معمولی شما تفاوت ندارند. سنسورهای آنها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار پاسخگوتر و دقیق تر باشند ، البته اندکی صاف یا شتابی از هدف شما خارج نمی شود. و معمولاً برای دکمه های کلید بازی از دکمه های زیبایی استفاده می کنند تا یک ماوس سنتی.

 

دستان شما در کنار بهترین کیبورد بازی ، لیاقت بهترین موس بازی را دارند ، به این معنی که باید یک ماوس راحت پیدا کنید: اندازه ، شکل و وزن مناسب برای دست شما. تعداد زیادی موش بازی بی پروا و آنهایی که برای سمت چپ ساخته شده اند نیز وجود دارد ، اگر این سرعت شما بیشتر باشد.

در چند سال اخیر اکثر موش های بازی سنسورهای CPI بسیار دقیق و بسیار دقیق (همچنین به آن DPI نیز گفته می شود) را تصویب کرده اند ، بنابراین حتی یک موس با بودجه احتمالاً در هر بازی ای که بازی می کنید عملکرد عالی خواهد داشت. بیشتر این سنسورها قادر به تعداد CPI های بسیار بالا مانند 12،000 یا بیشتر هستند ، وقتی واقعاً با حساسیت بسیار پایین تر از 2،000 بازی می کنید. بیش از حد نگران این شماره نباشید — در عوض ، شکل و وزن موس بازی ایده آل خود را در نظر بگیرید.

گیمرهای حرفه ای معمولاً موش های سبک تر و ساده تری را پیشنهاد می کنند که دارای دکمه های کمی برای راه خود هستند. موش های سبک تر مچ دست شما را خسته نمی کنند و به راحتی در سرعت یک ماگ پد اسکیت می شوند. زیر 100 گرم برای موش های سبک وزن ایده آل است. اما اگر ماوس سنگین را ترجیح می دهید ، توصیه هایی نیز برای آن ها داریم ، بعضی از آنها بی هدف هستند.

ما بارهای از بهترین موش های بازی را آزمایش کرده ایم و موارد دلخواه خود را در زیر ذکر کرده ایم. همچنین چند گزینه بی سیم وجود دارد ، اگرچه ما در انتخاب بهترین موش های بی سیم بازی توصیه های مفصلی داریم. و بله ، این روزها ، آنها به خوبی مانند بندهای بند در این لیست عمل می کنند.

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • ساسان نیک صفت

بهترین موس