مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

وقتی سفر سلامتی خود را به دنبال ترساندن از سلامتی جدی شروع کردم ، عصبی بود. من یک تغییر 180 درجه به زندگی سالم انجام دادم و به سرعت 40 پوند از دست دادم. خانواده من بیشتر از همه طرفدار بودند ، اما من گاهی اوقات متوجه اظهار نظرهای کوچکی می شدم که باعث می شد احساس جدید موفقیت من را خنثی کنم.

در طی یک شام ، یکی از اعضای خانواده به شوخی گفت من به دلیل کاهش وزن به دنبال بیمار و لاغر شدن هستم. واکنش تند و تیز من ، پاسخ این بود که این فرد به نظر می رسد مانند 40 پوندی که از دست داده بودم به دست آورده بود! این یک بازگشت مجدد یا مناسب نبود ، و احساس کردم احساس گناه می کنم. این امر باعث شد تا به این فکر کنم که چگونه آسان است که در ذهنیت "ما در مقابل آنها" قرار گیریم - و چگونگی آسیب زدن به این طرز فکر می تواند برای موفقیت هر کس آسان باشد.

 

وقتی ما به بهبود سلامتی خود متعهد هستیم ، خیال راحت مثل من در آن شام فکر می کنم: "من سخت تلاش می کنم ، و شما نیستید. بنابراین ، شما کمتر از " این طرز فکر قبیله ای خطرناک است. همه ما بهتر از این هستیم که موفقیت های یکدیگر را جشن بگیریم نه اینکه یکدیگر را با تقسیم بندی تعریف کنیم.

مهم نیست که در کدام قبایل بهداشتی قرار داشته باشیم و در کجا در سفرهای درمانی خود قرار بگیریم ، حمایت از دیگران مهمترین نکته برای تبدیل شدن به جهان به مکانی سالم تر و بهتر است. من از آن مطمئن هستم

قبایل
قبیله های بهداشتی گروه هایی از افراد هستند که در زمینه سبک زندگی خود موضع عقیدتی (و گاه سیاسی) ادغام شده اند. آنها هدفشان این است که از این دیدگاه ها نه تنها به عنوان راهی برای زندگی سالم تر استفاده کنند ، بلکه برای ترویج دیدگاه های آنها نیز استفاده می شود. اگر قبیله های بهداشتی بچه های دبیرستانی در یک کافه تریا بودند ، ممکن است فکر کنید آنها را به عنوان جوک های یک سر میز ، هیپی ها در یک میز دیگر و بچه های خونسردی که بعداً به آنها اهمیت نمی دهند.

 

برخی قبایل بهداشتی کاملاً به تجربه شخصی به عنوان پایه اعتقاداتشان اعتماد دارند. به عنوان مثال ، مردم کدهای تبلیغی را در پروفایل اینستاگرام خود برای مکمل هایی با مزایای بهداشتی باورنکردنی (اما کاملاً غیرقابل اطمینان) نمایش می دهند. در عوض ، قبایل دیگر ، "تحقیق" یا نتایج پزشکی منزوی خود را به عنوان راهی برای تأیید ادعاهای گسترده به کار می گیرند. همه قبایل با حفظ رویه خود قسم می خورند زیرا اشتباه بودن قرص سختی برای بلعیدن است.

این که آیا یک قبیله به غذاهای آماده وعدههای غذایی ، رژیمهای غذایی وگان ، CrossFit یا انبوه در ورزشگاه اعتقاد دارد ، هر یک مجموعه ای از دلایل پیروی از آن فلسفه خاص را دارند. اما اعضای قبیله باید ذهن خود را برای گفتگو درباره فلسفه های دیگر باز کنند.

وقتی قبایل برخورد می کنند

 

 

چه در سالن بدنسازی ، چه در مطب و چه در اجتماع خانوادگی باشیم ، بیشتر ما برای زندگی یک سبک زندگی سالم سرانجام درگیری قبایل را تجربه می کنیم یا شاهد آن هستیم. این می تواند به سادگی به عنوان اعلامیه پیک نیک شرکت باشد که شامل شرایطی برای گیاهخواران ، گیاهخواران ، و کسانی که گلوتن یا لاکتوز را تحمل نمی کنند ، باشد.

این قبایل غالباً در اینترنت با یکدیگر سر و کار دارند. در رسانه های اجتماعی ، تعامل آنها به سرعت می تواند پرخاشگر و بی احترامی شود. متأسفانه ، یک خط خوب بین بحث ارزشمند توییتر و یک نبرد برای درست بودن وجود دارد. با توجه به تعداد اخبار مربوط به سلامتی و ارسال های وبلاگ clickbait در دسترس است ، یافتن "منبع" برای پشتیبانی از هر کاری دشوار نیست. مردم تقریباً همیشه می توانند چیزی برای تأیید باورهای موجود خود بیابند و عقاید رقیب را نفی کنند.

 

مکالمات مانند این به ندرت کسی را مجبور به تغییر دیدگاه یا عادت می کند. بحث واقعی و متفکرانه لازم است که این نوع گفتمان حتی در کمترین روش ممکن باشد. اینها انواع مکالمه هایی هستند که باید بیشتر اوقات انجام دهیم.

قوام و اجتماع برای موفقیت طولانی مدت حیاتی است
پیدا کردن یک قبیله می تواند به افراد کمک کند تا احساس اجتماع کنند و به اهداف کوتاه مدت خود برسند ، اما می تواند مانع موفقیت طولانی مدت آنها شود. به یک باشگاه در حال اجرا یا برنامه Whole30 فکر کنید. هر دو نفر مردم را تشویق می کنند که تحت یک هدف مشترک قرار بگیرند که بدون شک چیز مثبتی است. اما در دراز مدت ، این شانس وجود دارد که شرکت کنندگان در هفته 5 بار اجرا کنند و قند ، الکل و سس را برای همیشه قطع کنند؟

یک دلیل وجود دارد که بهترین رژیم های غذایی یا ورزشهایی هستند که می توانند حفظ شوند. ثابت کردن رویکردی مفرد باعث می شود که افراد به فلات بیایند یا آنها را از تلاش در مورد روش های دیگر که ممکن است نتایج بهتری داشته باشند ، باز دارد. این تغییر ذهنیت را می توان در برخی از داستانهای موفقیت آمیز نمایش هایی مانند "زندگی 600 تومانی من" و "بزرگترین بازنده" مشاهده کرد.

اگر بخواهند در درازمدت نتایج را حفظ کنند ، مردم باید یک رویکرد سنجیده را که توسط افراد مهم زندگی پشتیبانی می شود - پیدا کنند - برای ادامه زندگی سالم نیاز به یک دهکده دارد.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • ساسان نیک صفت

هارمونی