مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

مطالب خواندنی و جالب و مفید

بهترین مطالب خواندنی و جالب و مفید از یک نویسنده

  • ۰
  • ۰

بسیاری از ما بدون داشتن قهوه صبح خود نمی توانیم روز خود را شروع کنیم. عطر و اولین جرعه قهوه تمام حواس ما و همچنین مغز را فعال می کند. دوستداران قهوه می توانند در هر ساعت از شبانه روز قهوه بنوشند.

تهیه یک فنجان قهوه یک علم موشکی نیست. با این حال ، علم در تهیه یک فنجان قهوه خوشمزه و خوش طعم وجود دارد. اگر یک متخصص قهوه هستید ، ممکن است از تهیه یک فنجان قهوه خوشمزه و خوش طعم چه چیزی را می طلبید ، آگاه باشید. با این حال ، اگر عاشق قهوه هستید اما باید به کافی شاپ ها وابسته باشید ، پس این مقاله می تواند بسیار مفید باشد.

 

کیفیت قطعات و تجهیزات مورد استفاده در تهیه قهوه تا آنجا که مربوط به دم کردن است ، نقش اساسی دارد. به عنوان آن آسیاب ، فیلتر یا قطره چکان باشد ، همه چیز مهم است که هنگام تهیه یک فنجان قهوه ایجاد شود.

بسیاری از افراد یک چکه دستی را ترجیح می دهند زیرا رسوب و روغن آن را فیلتر می کند. در زیر Drippers دستی ، طیف گسترده ای از انواع مختلف در بازار موجود است. همین مورد در مورد چرخ و فیلترها نیز صدق می کند. از این رو تجهیزات مناسبی را انتخاب کنید که به شما در تهیه یک فنجان قهوه مناسب برای جوانه های طعم شما کمک می کند.

 

طعم و طعم قهوه در دانه های قهوه ذخیره می شود. دانه های قهوه کشورهای مختلف از نظر عطر ، طعم و طعم متفاوت هستند. دو محبوب ترین دانه های قهوه عبارتند از:

لوبیای روبوستا سرشار از کلروژنیک اسید و کافئین است.
لوبیای عربیکا به دلیل داشتن طعمهای متعادل شناخته شده است.
هنگام خرید دانه های قهوه انتخابی باشید. اگر عاشق قهوه بودن هستید ، به دنبال راهروهای سوپر مارکت باشید. قهوه مخصوص ممکن است تغییر خوبی برای جوانه های طعم شما باشد.

 

کباب کردن لوبیا گامی است که لوبیا تمایل دارد طعم غنی خود را بگیرد. برای کباب کردن لوبیا می توان از روشهای بیشماری استفاده کرد. مناسب ترین دما برای بو دادن بین 180 تا 250 درجه سانتیگراد است. مدت زمان بو دادن به طور کلی حدود 2-25 دقیقه است. این دانه های قهوه سبز تازه هنگام برشته شدن به لوبیای قهوه ای معطر و طعم دار تبدیل می شوند.

 

عطر قهوه ناشی از تغییرات شیمیایی مختلفی است که در حبوبات در حبوبات اتفاق می افتد. مقدار ترکیبات آروماتیک ایجاد شده در هنگام پخت با توجه به دما و مدت زمان بو دادن متفاوت است. به عنوان مثال ، برشته شدن بیشتر به معنای اسیدهای کلروژنیک کمتری است.

 

آب خالص فقط برای زندگی مهم نیست بلکه برای تهیه قهوه خوب نیز ضروری است. طعم قهوه ساخته شده از آب شیر کاملاً متفاوت از آب مقطر است. دلیل اینکه آب مقطر تمیز و عاری از ناخالصی ها و سایر آلودگی ها است.
مطالعات اخیر نشان داده اند که آب سخت طعم قهوه را تقویت می کند. یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب سخت وظیفه افزایش طعم را تشکیل می دهند.

 

هیچ چیز نمی تواند طعم قهوه تازه آب شده را ضرب و شتم کند. اندازه و شکل لوبیای زمینی نقش اساسی در دادن بوی معطر و طعم دادن به قهوه دارد. حبوبات یکدست و یکنواخت تمایل به ارائه نتایج بسیار بهتری دارند. چرخ های بسیاری در بازار موجود است. قبل از نهایی کردن خرید خود تحقیق کاملی انجام دهید.

روش دم کردن استفاده شده طعم قهوه شما را تعیین می کند. می توانید هر یک از روش های دم کردن را انتخاب کنید:

 

جوش مختصر
مطبوعات فرانسه
فیلتر کردن
اسپرسو
عوامل ضروری برای به دست آوردن بیشتر از دانه های قهوه هستند

زمان
فشار
تلاطم در هنگام دم کردن
 

 

اولین چیزی که وقتی یک لیوان قهوه نگه می داریم حواسمان به ذهنمان می رسد عطر اعتیاد آور آن است. این عطر است که ما را وادار به مزه کردن آن می کند. اگر عطر را کنار بگذاریم ، قهوه چیزی جز نوشیدنی تلخ ، ترش و امامی نیست. ترکیبات معطر در طی فرآیند برشته شدن ایجاد می شوند. ترکیبات فرار مسئول عطر قهوه هنگام برشته شدن دانه های قهوه آزاد می شوند.

 

  • ۹۹/۰۲/۲۶
  • ساسان نیک صفت

قهوه